onsdag 26 februari 2014

Det är vår!



Jag har tänkt lägga ner bloggen länge, egentligen har jag väl nästan gjort det. Det beror på så mycket, jag har varit mycket sjuk och har blivit tvunget att pensionera mig, och det gjorde mig väldigt deprimerad. Då känns det inte som jag har något att skriva om. Jag är ju inte som blogg kompisen som inte hinner skriva om allt hon vill!
Så jag ringde blogg kompisen för att få inspiration och blev gladare, det känns alltid bra att prat med någon när man deppar. Så fick jag hjälp med att få in en fin vårbild också, för jag har glömt hur man gör när man bloggar ; )
Nu ska jag ta en promenad och titta efter vårtecken, här i stan finns det rätt många men på landet där jag har varit några dar, där är det inte så mycket. Snart åker jag dit igen tillsammans med en väninna, för jag tycker det är lite otäckt att vara där ensam när inga grannar är där.
Jag lägger inte ner riktigt än. Kanske orkar jag komma igen.

Inga kommentarer: