söndag 2 januari 2011

Första inlägget

Bloggare är fantstiskt rara och generösa människor. Jag har läst en del bloggar ända sen i somras men visste inte hur man börjar blogga. Men genom en blogg träffade jag NN (som inte vill ha sitt namn här) och hon har hjälpt mej jättemycket med att komma igång. Hon har oxå hjälpt mej med en massa andra saker som att lyssna, lyssna, lyssna på mej. Och att peppa mej när jag är deppig.
Jag är en långtidsjukskriven lågstadielärare som bl.a. har DI och det var så jag träffade NN, som oxå har det. Det var så skönt att träffa någon som förstod vad jag talade om och som inte bara skojade bort mina problem. Jag har svårt att gå och sitter mest hemma så jag tror inte  att jag kommer att ha så mycket att skriva om. Men en gång i veckan är mitt nyårslöfte.
Jag är inte så bra på att ta bilder, men ska försöka lära mej. Men NN har lovat att hjälpa mej att hitta bilder så att min blogg inte blir så tråkig.

Inga kommentarer: