fredag 28 oktober 2011

Oj då!


Det var visst rätt länge sen  jag skrev. Bästaste bloggkompisen frågade om jag skulle döpa om bloggen till var åttonde månad! Hm, kanske en bra idé.                     
Jag får skylla på att jag varit så himla trött den här terminen. Fast jag bara jobbar halvtid känns det som jag jobbar dubbel heltid. Det är jätteroligt och jag älskar faktiskt mitt jobb, men jag är så trött att jag somnar på soffan varenda eftermiddag när jag kommer hem från skolan. Tur att jag har världens bästa kolleger och jättegulliga (fast rätt jobbiga) barn.                                     
Idag när jag kom hem väntade ett paket på mig, världens bästaste bloggkompis har bakat brownies och skickat till mig. Och inte vilka brownies som helst, det är liksom i två våningar. Botten är en jätteläcker chokladig brownie och ovanpå är det en cheescake. Hon vet precis vad jag gillar bästaste bloggkompisen! Nu ska jag resa mig från soffa och sätta på lite kaffe, och sen ska jag sätta mkig med kaffet och mina brownies och läsa några tidningar som dottern har varit här med.

3 kommentarer:

nettan sa...

Kul att du är tillbaka jag har saknat dig. Det låter som smarriga brownisar!
kramen

Berit sa...

JA! jättekul att du orkar skriva igen! Kämpa på, vi är många som har saknat dig!
kram,

PIA sa...

Va gulliga nu är!
kramis