fredag 4 november 2011

Hjälp så fort en vecka går!


Jag har tänkt skriva varje dag….. Men så tänker jag att jag var dum som började blogga för egentligen har jag ju inte så mycket att skriva om. Jag menar att man går upp och borstar tänderna äter frukost och går till jobbet, kan jag ju inte skriva varje dag. Och om mina underbara ungar vill jag inte skriva, det är för många som skulle känna igen dom. 
Varje dag när jag kommer hem somnar jag på soffan sen förbereder jag för nästa dag. Blogkompisen har tipsat om en del böcker och sagor, så försöker jag att lära mig att berätta lika bra som hon gör. Du ska titta på ungarna hela tiden sager hon, inte i boken! Så jag läser sagor och barnböcker varenda kväll, för att kunna göra det.
En dag i veckan går jag på sjukgymnastik och en kväll på vattengympa. 
Och nu är jag på landet, det var rätt kallt när jag kom hit men nu börjar det bli skönt så nu ska jag dricka te och läsa en stund innan jag kryper ner i min sköna säng.
Imorgon kommer dottern hit och hjälper mig att göra iordning i trägården.

3 kommentarer:

em sa...

Låt dottern göra grovjobbet! Du ska vara rädd om dig!
Margaretha

Elsa sa...

Det låter som en skön helg!

PIA sa...

Jag har varit så förkyld så jag har inte alls varit här. Men tack för gulliga kommentarer!
kramen